G60 G60
Páginas: 1 2 3 [4] 5 6   Ir Abajo
  Imprimir  
Autor Tema: Lockheed Family  (Leído 78802 veces)
0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.
18 Octubre, 2018, 07:18:47 #45
LuisAngel
Superusuario
*******
Desconectado Desconectado

Mensajes: 7426




En línea
Re: Lockheed Family

Lockheed C-130 Hércules XP10-XP11+ 3D cockpit. Giñar
https://forums.x-plane.org/index.php?/files/file/39139-c-130-3d-cockpit/
Nota: Tanto en el XP10 como en el XP11 hay que copiar los ficheros descargados en la carpeta del C-130 y renombrar por ejemplo C-130-3D. Mola!! Azn
Update 8/10/18, mejor cockpit 3D Giñar

Más mejoras 18/10/18 Giñar
https://forums.x-plane.org/index.php?/files/file/39139-c-130-3d-cockpit/


22 Octubre, 2018, 09:15:29 #46
LuisAngel
Superusuario
*******
Desconectado Desconectado

Mensajes: 7426




En línea
Re: Lockheed Family

Lockheed P-38 Lightning XP11+ 3D cockpit, ex-payware Giñar Mola!! esta muy bien Azn
https://forums.x-plane.org/index.php?/files/file/47677-lockheed-p-38-lightning/
Update 21/10/18 Giñar


25 Octubre, 2018, 20:28:29 #47
LuisAngel
Superusuario
*******
Desconectado Desconectado

Mensajes: 7426




En línea
Re: Lockheed Family

Lockheed C-130 Hércules XP10-XP11+ 3D cockpit. Giñar
https://forums.x-plane.org/index.php?/files/file/39139-c-130-3d-cockpit/
Nota: Tanto en el XP10 como en el XP11 hay que copiar los ficheros descargados en la carpeta del C-130 y renombrar por ejemplo C-130-3D. Mola!! Azn
Update 8/10/18, mejor cockpit 3D Giñar

Más mejoras 18/10/18 Giñar
https://forums.x-plane.org/index.php?/files/file/39139-c-130-3d-cockpit/
Update 25/10/18 Giñar


29 Octubre, 2018, 09:12:31 #48
LuisAngel
Superusuario
*******
Desconectado Desconectado

Mensajes: 7426




En línea
Re: Lockheed Family

F-35A XP11.26+ 3D cockpit Giñar
https://forums.x-plane.org/index.php?/files/file/47996-f-35-a/
« Última modificación: 29 Octubre, 2018, 10:29:24 por LuisAngel »


05 Noviembre, 2018, 09:02:48 #49
LuisAngel
Superusuario
*******
Desconectado Desconectado

Mensajes: 7426




En línea
Re: Lockheed Family

Una mejora del cockpit y más funciones 5/11/18. Aunque no es el cockpit real, mola!! y seguirá evolucionando Giñar
https://forums.x-plane.org/index.php?/files/file/47996-f-35-a/
« Última modificación: 05 Noviembre, 2018, 09:47:34 por LuisAngel »


22 Noviembre, 2018, 10:43:28 #50
LuisAngel
Superusuario
*******
Desconectado Desconectado

Mensajes: 7426




En línea
Re: Lockheed Family

Una mejora del cockpit y más funciones 5/11/18. Aunque no es el cockpit real, mola!! y seguirá evolucionando Giñar
https://forums.x-plane.org/index.php?/files/file/47996-f-35-a/
Update 13/11/18 y seguirán mejorando Giñar Azn


27 Noviembre, 2018, 10:13:48 #51
LuisAngel
Superusuario
*******
Desconectado Desconectado

Mensajes: 7426




En línea
Re: Lockheed Family

Una mejora del cockpit y más funciones 5/11/18. Aunque no es el cockpit real, mola!! y seguirá evolucionando Giñar
https://forums.x-plane.org/index.php?/files/file/47996-f-35-a/
Update 13/11/18 y seguirán mejorando Giñar Azn
Update 27/11/17 Giñar
https://forums.x-plane.org/index.php?/files/file/47996-f-35-a-xp1126-a/


26 Enero, 2019, 10:32:43 #52
LuisAngel
Superusuario
*******
Desconectado Desconectado

Mensajes: 7426




En línea
Re: Lockheed Family

Update 26/01/19 Giñar
https://forums.x-plane.org/index.php?/files/file/47996-joint-strike-fighter/



26 Enero, 2019, 19:11:25 #53
LuisAngel
Superusuario
*******
Desconectado Desconectado

Mensajes: 7426




En línea
Re: Lockheed Family

Lockheed P-38 Lightning XP11+ 3D cockpit, ex-payware Giñar Mola!! esta muy bien Azn
https://forums.x-plane.org/index.php?/files/file/47677-lockheed-p-38-lightning/
Varias mejoras para este bicho 26/01/19 Giñar
https://forums.x-plane.org/index.php?/files/file/49932-lockheed-p-38-lightning-updatezip/


27 Enero, 2019, 10:36:06 #54
LuisAngel
Superusuario
*******
Desconectado Desconectado

Mensajes: 7426




En línea
Re: Lockheed Family

Update 27/01/19 Sonreir

IMPROVEMENTS:
Cockpit additions (Button functions / color scheme / optimization / new modeling / moving rudder pedals / New displays)
Extending ladder
Emergency Tail hook (Not for carrier operations but still works in X-Plane if you want to present it is the C model)
Aerial refueling doors (I cannot get it to refuel, sorry)
Normal map texture
Weight distribution changes
Artificial Stability tweaks
Operations manual (Not complete but get\'s you through the start up procedure)
« Última modificación: 27 Enero, 2019, 10:40:25 por LuisAngel »


30 Enero, 2019, 20:02:45 #55
LuisAngel
Superusuario
*******
Desconectado Desconectado

Mensajes: 7426




En línea
Re: Lockheed Family

Update 27/01/19 Sonreir

IMPROVEMENTS:
Cockpit additions (Button functions / color scheme / optimization / new modeling / moving rudder pedals / New displays)
Extending ladder
Emergency Tail hook (Not for carrier operations but still works in X-Plane if you want to present it is the C model)
Aerial refueling doors (I cannot get it to refuel, sorry)
Normal map texture
Weight distribution changes
Artificial Stability tweaks
Operations manual (Not complete but get\\\\\\\\\\\\\\\'s you through the start up procedure)

Update 30/01/19 Giñar
Importante!!: Descargar y leer también el Manual PDF.
https://forums.x-plane.org/index.php?/files/file/47996-joint-strike-fighter/
« Última modificación: 30 Enero, 2019, 20:44:45 por LuisAngel »


05 Febrero, 2019, 11:35:53 #56
LuisAngel
Superusuario
*******
Desconectado Desconectado

Mensajes: 7426




En línea
Re: Lockheed Family

Update 5/02/19 para añadir al avión Giñar

1.  The takeoff weight has been increased to include the two 500 pound bombs in the default weapons configuration.  You can remove these bombs by using the Customize / Weapons options when selecting the aircraft on the Flight Configuration screen.
2.  The required takeoff trim is now set by default when the aircraft loads.


17 Febrero, 2019, 09:55:16 #57
LuisAngel
Superusuario
*******
Desconectado Desconectado

Mensajes: 7426




En línea
Re: Lockheed Family

Update 27/01/19 Sonreir

IMPROVEMENTS:
Cockpit additions (Button functions / color scheme / optimization / new modeling / moving rudder pedals / New displays)
Extending ladder
Emergency Tail hook (Not for carrier operations but still works in X-Plane if you want to present it is the C model)
Aerial refueling doors (I cannot get it to refuel, sorry)
Normal map texture
Weight distribution changes
Artificial Stability tweaks
Operations manual (Not complete but get\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'s you through the start up procedure)

Update 30/01/19 Giñar
Importante!!: Descargar y leer también el Manual PDF.
https://forums.x-plane.org/index.php?/files/file/47996-joint-strike-fighter/
Update 17/02/19 Giñar
Nota: 2 versiones (Lockheed Martin F-35A y F-35A AF01_) con diferentes libreas Azn
« Última modificación: 17 Febrero, 2019, 19:55:06 por LuisAngel »


02 Marzo, 2019, 13:06:42 #58
LuisAngel
Superusuario
*******
Desconectado Desconectado

Mensajes: 7426




En línea
Re: Lockheed Family

Update 27/01/19 Sonreir

IMPROVEMENTS:
Cockpit additions (Button functions / color scheme / optimization / new modeling / moving rudder pedals / New displays)
Extending ladder
Emergency Tail hook (Not for carrier operations but still works in X-Plane if you want to present it is the C model)
Aerial refueling doors (I cannot get it to refuel, sorry)
Normal map texture
Weight distribution changes
Artificial Stability tweaks
Operations manual (Not complete but get\'s you through the start up procedure)

Update 30/01/19 Giñar
Importante!!: Descargar y leer también el Manual PDF.
https://forums.x-plane.org/index.php?/files/file/47996-joint-strike-fighter/
Update 17/02/19 Giñar
Nota: 2 versiones (Lockheed Martin F-35A y F-35A AF01_) con diferentes libreas Azn

Nueva versión Test 27/02/19 por si alguien desea probarla Giñar
https://www.dropbox.com/s/4nvbnkxmkvkufgz/Test 35 2-27.zip?dl=0


« Última modificación: 23 Marzo, 2019, 11:59:27 por LuisAngel »


09 Abril, 2019, 19:19:57 #59
LuisAngel
Superusuario
*******
Desconectado Desconectado

Mensajes: 7426




En línea
Re: Lockheed Family

En las próximas 48h estará disponible una nueva versión de este excelente JSF F-35A aquí podéis ver algunas de sus mejoras y cambios Giñar

CHANGE LOG: UPGRADES, ADDITIONS, & FIXES

All cockpit objects New UVMAP to support PBR NORMAL. (issues involve Image Bleed Through)
All landing gear new. Includes: PBR texture, animations, and planemaker adjustments made to positions and lights.
Fix LIT for center console buttons
Screws on panels show alpha through objects they sit in front of.
Enlarge clickable region for ejection handle.
Set new materials for canopy glass.
Add pitch control switch to cockpit.
FCS Reset button created and functional
Canopy animation bug. Fixed.
Class materials remodeled.
Lateral CANOPY glass edges don\\\'t connect all of the way the frame.  Fixed.
Uneven number of mounting brackets on canopy. Fixed.
Uneven Formation lights – remodeled and fixed on F-35 A file only.
UV Map baseline image for painting Canopy glass.
UV / PAINT for nose-gear landing-door edges & fuselage edges. Fix
Air intake mounting (needs to be attached to main body). (AF-01 model only)
INTERNAL BAY COMPONENTS (STARTED AF-01)
Airfoil customization and Layout.
Add external weapon placements for radar reflectors to the AF-01.
Landing Gear Coefficients adjusted.
Phase Out Controls added.
Trim Settings adjusted – auto trim removed.
Artificial Stability adjusted.
Autopilot functions adjusted.
Fuel tanks changed in number, now = 2.
Additional body elements added to the flight model.
Flaperon, HSTAB, VSTAB animation and dataref corrections.
Aileron 2 removed from flight model.
Additional unused elements removed from flight model
F-35 cannon recording added.
Missile sound added.
Bomb sound release added.
Landing gear actuator sound added.
Flap actuator sound added.
Dry & wet thrust sounds added.
Flyby sound recorded from actual F-35 pass added.
Sonic boom added.  
Paint kit updated.
Textures updated.
LIT textures updated.
Normal textures updated.
Static Scenery Object – Optimized with new lower quality textures made to save computer performance.
A.I Model developed- Unused and wasteful high definition objects and animations removed / low poly cockpit added / Separate FMOD sounds / Planemaker adjustments made required by A.I. to fly the jet at normal subsonic speeds.
FMOD sounds added: sonic boom, flyby sound for sub and supersonic flight, external engine, internal engine, avionics, ejection handle, switches, knobs, buttons, protective housing covers, Canopy transitions, flap actuators, landing gear, substile runway, tire screech, missiles, bombs, and guns.

And much more is not yet listed on here as we would rather be finish the work rather than spending time writing change logs
« Última modificación: 15 Abril, 2019, 14:58:13 por LuisAngel »


Tags:
Páginas: 1 2 3 [4] 5 6   Ir Arriba
  Imprimir  
 
Ir a:  

www.x-plane.es.
Página creada en 0.16 segundos con 21 queries.