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Autor Tema: X-plane10 (BETA o no)  (Leído 1258438 veces)
0 Usuarios y 18 Visitantes están viendo este tema.
15 Noviembre, 2012, 20:37:28 #1065
bokepacha
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liberate tute me ex inferis


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Re: X-plane10 (BETA o no)

Bueno, realmente solo instala la versión 64... ¿es necesario dos instalaciones?

Depende...si te va mal o no te va, estás dispuesto a perder tu x-plane durante semanas (quizá un par de meses) hasta que salga la versión estable?

Si la respuesta no es "por supuesto", has de hacerte dos copias. Es más, aunque la respuesta sea esa, haz dos copias SIEMPRE. Esto es una beta, una beta importante y temprana, tienes todas las papeletas de quedarte sin simulador por uno u otro lado así que...

 Cool


15 Noviembre, 2012, 23:48:16 #1066
miguelovd
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Re: X-plane10 (BETA o no)

ainsss que pereza  Cheesy me tiro al charco, así participare de los infobugs  Cheesy


Y este botón... ¿pa que vale?
16 Noviembre, 2012, 15:49:23 #1067
grrr05
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If it ain't broke don't fix it


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Re: X-plane10 (BETA o no)

X-Plane 10.20 Beta 2

    Fixed unresponsive keyboard and mouse on OS X when X-Plane is started in full screen.
    Fixed fatal shader error on older Nvidia cards on Windows and Linux.
    Fixed spinning ball cursor on Windows.
    Fixed OpenAL 64-bit library on Windows.
    Fixed a number of log warnings.
    32 vs. 64-bit build is shown in the about box and startup screen.




Albert Ràfols
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16 Noviembre, 2012, 22:56:06 #1068
evaristo2005
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Re: X-plane10 (BETA o no)

Xp 10 cumple un año yaaaaaa!!!!!!


16 Noviembre, 2012, 23:03:28 #1069
evaristo2005
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Re: X-plane10 (BETA o no)

LE han puesto mas opciones al HDR antialiasing, con que pc se crean que vamos a usar para esto , jajajajaj, ya se pasan.
Por lo que veo las luces de instrumentos  de los aviones de carenado ya funcionan. Y va de lujo, pero sin HDR.
« Última modificación: 16 Noviembre, 2012, 23:07:53 por evaristo2005 »


17 Noviembre, 2012, 01:00:53 #1070
zxplane
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Re: X-plane10 (BETA o no)

Para los ansiosos que no deseen participar en el programa como betatester, se puede volver a la versión estable anterior, desactivando la casiila "Check for new betas as well as updates...." etc. que aparece en la ventana de actualización. En este caso se volvería a la última estable 10.11. Yo aún así me hago una copia de toda la carpeta de X-Plane, excepto Aircraft y custom scenery.
Las betas no son para volar, son para testear.


17 Noviembre, 2012, 01:03:39 #1071
evaristo2005
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Re: X-plane10 (BETA o no)

La cosa va bien, desde la primera version de xp10. Mejorando


17 Noviembre, 2012, 14:51:03 #1072
alainhc
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Re: X-plane10 (BETA o no)

Si buenísimo con la última actualizacion mejoro !!! Azn

18 Noviembre, 2012, 19:31:07 #1073
gorkago
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Re: X-plane10 (BETA o no)

La versión 10.20 beta2 de 64 bits tiene un ejecutable para 32 bits, con este   funcionan todos los pluguins. Por lo que se puede utilizar el simulador con 64 y 32 bits indistintamente.


18 Noviembre, 2012, 22:15:02 #1074
Manlezl
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a volar! a volar!



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Re: X-plane10 (BETA o no)

¿Me puede decir alguno que haya actualizado a la 10.20 beta 2 (64 bits) si le cargan los plugins???

Saludos


"Un cerdo que no vuela es solo un cerdo" Porco Rosso. http://www.youtube.com/user/Manlezl
18 Noviembre, 2012, 22:23:52 #1075
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Re: X-plane10 (BETA o no)

No cargan, ya se ha dichoo


18 Noviembre, 2012, 23:03:21 #1076
Manlezl
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a volar! a volar!



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Re: X-plane10 (BETA o no)

No cargan, ya se ha dichoo

Ok gracias.


"Un cerdo que no vuela es solo un cerdo" Porco Rosso. http://www.youtube.com/user/Manlezl
18 Noviembre, 2012, 23:07:27 #1077
evaristo2005
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Re: X-plane10 (BETA o no)

Perdona me exprese mal, algo brusco parece, pero no lo eera jajaj, un saludo.


23 Noviembre, 2012, 08:49:31 #1078
f14tomcat
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Re: X-plane10 (BETA o no)

Beta 3, fuera. La 4 podría estar lista el fin de semana. ¿Alguien da más...?

Fuente: http://developer.x-plane.com/2012/11/x-plane-10-20-beta-3-testing-two-changes/


X-Plane 10.20 beta 3 is out.  This build went out without new art assets.  We have a pile of new art assets waiting to go out the door: autogen from Alex, more terrain textures from Albert, an airplane upgrade from Javier, and fixes to airplanes and aircraft from Tom.

But I held them back and kept them out of this release.  Why am I such a bastard?

The answer is: two complex low level changes went into this beta, and I want to capture at least one beta’s worth of crash report data to check for destabilization.  The new art assets may use more memory (especially if users crank them up to see what’s going on); if we rolled everything into one beta, we wouldn’t be able to tell art-induced crashes from code-change induced crashes.  So we’ll roll things out in steps.  As I have said before, the purpose of betas is not to have an awesome flying experience, it’s to find bugs!

Bear in mind that not all of the bugs reported are fixed; we cut beta 3 to get these two specific code changes fixed; more bug fixes are coming soon.  Please see the release notes for what is fixed.  please do not re-report bugs unless they are listed as fixed but still show up as broken on your machine.

I’m hoping to get a beta 4 out over the weekend with art assets if beta 3 goes smoothly.
So What Did You Do?

So what are the two bug fixes that are major enough to warrant their own beta?

    A change in the load order between X-Plane’s sound code and OpenAL.  I realized that the old way we load sound (e.g. in 10.10) makes it virtually impossible for a globally installed plugin (one in Resources/plugins) to share OpenAL, even if it follows all of the rules set out in the OpenAL plugin tech-note.  This change fixes that, apparently fixes conflicts between Gizmo and SASL, and hopefully should let plugins do the right thing.  Plugin developers, see here for more info.  (The original load order assumed that OpenAL would be more robust to two copies being opened; it now appears that this is not the case and OpenAL can be quite picky at times.)
    The OS X 64-bit memory layout has been modified to be compatible with LuaJIT 2.0, the Lua engine inside most Lua-based plugins (e.g. Gizmo, SASL, FlyLua, etc).  This does not entirely fix the porting problems developers have been seeing with LuaJIT, but it at least makes the plugins work under light memory conditions.  (These plugins would fail 100% of the time in beta 2.)  Here’s the technote; I am in contact with most of the plugin developers using Lua, but if you use Lua and haven’t heard from me, email ben at x-plane dot com.

These are not the only bug fixes in beta 3, but they are the two that are weird enough that we want ‘clean’ bug data, without additional art assets to cloud our view.

So: hopefully these two changes will go smoothly and we’ll get on to beta 4 and art assets soon. The artists work their butts off to create this stuff and we want to roll it out!


Saludos.

23 Noviembre, 2012, 15:04:50 #1079
LuisAngel
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Re: X-plane10 (BETA o no)

Me va mejor esta beta 3 con 32 bits, se acabaron los problemas entre el Gizmo y el SASL Sonreir
« Última modificación: 26 Noviembre, 2012, 12:15:12 por LuisAngel »


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